2012. október 28., vasárnap

Szülinapi köszöntők 1.

50 év nem a világ ugyanennyi vár még rád.
 
Ha akarod ő éltet, ha akarod én, az a lényeg, hogy sokáig élj!
 
Születésnapodra Néked, Kívánok sok Szépet, Boldog S Vidám legyen Számodra Az élet!
 
Isten éltessen sokáig míg a Duna ki nem szárad bokáig!
 
Isten éltessen sokáig amíg a dákód nem ér bokáig!
 
Születésed napján mit kívánjak neked, gyönyörűt, egyedülit, nagyon-nagyon szépet! Amit csak én kívánok neked és senki más, ami egyedi, akárcsak veled a nagyvilág! Talán azt, hogy sokáig maradj meg nekem, hogy legyél itt mindig egészen mellettem. Ez a kivánság is önző, látod kedvesem? Ezért egyszerűen csak ISTEN ÉLTESSEN!
 
A születésnapunkat átlagosan 9 millió társunkkal együtt ünnepeljük szerte a világon. Te vagy a 9.000.001-ik Boldog Születésnapot!
 
A születésnapodtól nem azt várod, hogy a korodra emlékeztessen.
Senki nem kérdezte akarsz-e megszületni, és a távozásról is más fog dönteni. De a közte lévő idő a Te kezedben van. Ne hagyd veszendőbe menni. BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT! 
 
Születésnapod alkalmából küldöm-e levelet,
hogy az idők elmúltával el ne felejts engem.
Gondolj néha a sorok írójára,
ki boldogságod szívből kívánja.
 
Ma emberek millióit köszöntik fel a születésnapjukon, mint ahogy Téged is.
De számomra ez csakis a Te születésnapot, mert Te vagy a legjobb barátom. Gondolok Rád!
 
Reggel mikor felébredtem azt csiripelték a madarak,
hogy egy kedves aranyos srácnak/lánynak ma van a szülinapja!
Ez csak te lehetsz!
BOLDOG SZÜLINAPOT!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése